سلام و درود بر اعضای خوب سایت آکادمی تحول

خبر خوب اینکه از این پس بخش جدیدی را با عنوان پیشنهادات و ای‌کاش‌ها راه‌اندازی نمودیم تا بتوانیم با همفکری، همکاری و مشارکت خوب شما عزیزان به پیشنهادات برتری برسیم که هم مورد نیاز شما کاربران خوب سایت می‌‎باشد و هم باعث توسعه و بهبود فعالیتها و اهداف مجموعه ما شود.

هدف از این بخش این است که بتوانیم با هم‌فکری و مشارکت شما عزیزان پیشنهاداتی را دریافت کنیم که هم مورد نیاز شما عزیزان باشد و هم در حوزه توانایی‌ها ،خدمات و محصولات ما می‌‎باشد.

قطعا هر کدام از شما عزیزان که به نوعی عضو مجموعه و سایت آکادمی تحول هستید، نیازها و خواسته‎‌ها و ای‌کاشهایی دارید که از این پس می‎‌توانید از این طریق در قالب پیشنهادات‌تان آنها را به راحتی با ما در میان بگذارید.

قطعا مشارکت شما و مطرح نمودن این پیشنهادات می‌‎تواند به ما در برنامه‌ریزی، نیازسنجی و طراحی بهتر خدمات و محصولاتِ مجموعه مطابق نیاز شما عزیزان کمک شایان توجهی نماید. پس لطفا و حتما ای‌کاشها، نیازها،خواسته‌ها و پیشنهادات‌تان در هر زمینه‌ای از ‌جلمه محصولات، خدمات، سایت و … را به راحتی و شفاف با ما در میان بگذارید

جهت آشنایی با این بخش و نحوه درج پیشنهادات و نکات آموزشی پیرامون آن لطفا فیلم زیر را مشاهده نمایید

این مطلب شامل یک فیلم آموزشی می‌باشد که برای نمایش آن لازم است که  با حساب کاربریتان وارد سایت بشوید.

جهت  ورود و یا عضویت در سایت روی لینک مقابل کلیک نمایید

جهت مشارکت در بخش پیشنهادات و ای‌کاش‌ها، مطابق فیلم بالا به منوی مشارکت‌های اعضا، زیر منوی پیشنهادات مراجعه نمایید. برای هدایت مستقیم روی این لینک  کلیک نمایید

مشتاق دریافت بازخوردها و سوالات  و یا ابهامات شما پیرامون این خبر خوب هستیم

۰ ۰ امتیازات
امتیاز مطلب