سلام بر تعالی‌جویان گرامی

خبر خوبی براتون داریم که امیدواریم در شرایط فعلی جامعه باعث تغییر احساسات و نگرش شما بشود.

خبر خوب اینکه قرار هست از این پس هر چند مدت یکبار مسابقاتی را طراحی و اجرا کنیم که هدف اصلی این مسابقات هم‌اندیشی و تعقل پیرامون نکات و اصول مهم تحول و تعالی و ساختار نظام خلقت می‌باشد.

عنوان این سری از مسابقات را «تحلیل کن جایزه ببر» انتخاب نمودیم چراکه نحوه شرکت در این مسابقات تحلیل و تعقل بر موضوعی است که در مسابقه مطرح می‌نماییم و بعد از اتمام مسابقه به بهترین برداشت ارائه شده جایزه‌ای اعتباری و یا نقدی تقدیم خواهد شد.

هدف از اجرای این مسابقات مشارکت دادن شما عزیزان در موضوعات مهم تحول و تعالی است که بعدا به شکل یک آموزش پریمیومی(پولی) یا گاها همگانی(رایگان) در سایت عرضه خواهد شد.

تحقیقات روانشناسی نشان داده است که موضوعاتی که به شکل مسابقه مطرح می‌شوند و با مشارکت مخاطبین پیش از عرضه آنها همراه هستند، درک، هوشیاری، تمرکز و شوق بیشتری نسبت به یادگیری و بکارگیری آنها برای مخاطبین بوجود می‌آید.

موضوع و روش شرکت در مسابقه اول:

موضوع اولین مسابقه‎‌مان پیرامون قانون افزایش و توسعه است. همه ما انسان‌ها می‌خواهیم و دوست داریم که کیفیت زندگی، میزان ثروت، سلامتی، آرامش، شادی و سعادت‌مان را افزایش و توسعه بدهیم. اما شاید ندانیم که فرمول صحیح آن چیست؟ فرمولی که خداوند مهربان برای ما انسانها وضع نموده‌اند دقیقا چگونه کار می‌کند؟

در نظام‌نامه سالم زیستن یعنی کتاب قرآن مبین فرمول ازدیاد و توسعه به شیوه خاصی بیان شده است. از همه شما علاقمندان به تعالی می‌خواهم که بروید و آیه ۷ سوره ابراهیم(ع) را مطالعه نموده و برداشت‌ها و تحلیل‌تان از این آیه را پیرامون قانون افزایش و توسعه در پایین این صفحه به شکل یک کامنت درج بنمایید.

وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ ﴿۷ ابراهیم﴾

و آنگاه که پروردگارتان اعلام کرد که اگر شکرگزاری کنید شما را افزون خواهم کرد و اگر بی‌توجهی و کفر بورزید قطعا عذاب من سخت‏ خواهد بود

جایزه مسابقه اول:

میزان و تعداد جوایز هر مسابقه، متناسب با موضوع و اهداف آن مسابقه متغیر خواهد بود.

پس از پایان مهلت مسابقه، تمامی پاسخ‎های شما عزیزان توسط مربی و مدرس مجموعه آقای مهندس سادات کیائی مطالعه و بررسی شده و به یک نفر از افرادی که بهترین و نزدیک‎ترین پاسخ را پیرامون ارتباط بین آیه ۷ ابراهیم با قانون افزایش و توسعه بیان نموده باشد مبلغ ۳۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه داده خواهد شد.

مبلغ این هدیه به شکل اعتباری به کیف پول عضو برنده در سایت واریز خواهد شد که می‌تواند از این اعتبار بعدا برای خرید محصولات ارزشمند سایت استفاده ببرد.

یادمان باشد که هدف از تعیین و تخصیص جایزه تنها ایجاد عاملی انگیزشی برای مشارکت بهتر و بیشتر عزیزان در این مسیر است والا هدف اصلی تعقل و تفکر بیشتر پیرامون موضوع مسابقه و کسب آمادگی و شوق و تمرکز برای یادگیری مطالب آموزشی عرضه شده پیرامون موضوع مسابقه می‌باشد.

شروط شرکت در مسابقه :

۱-عضویت در سایت آکادمی تحول و درج جواب مسابقه  حتما با نام کاربری‌تان در پایین این صفحه

۲-درج پاسخ شفاف و کامل پیرامون موضوع مسابقه در یک کامنت

۳-مطالعه نظرات حداقل ۳ نفر از سایر مشارکت کنندگان در مسابقه و  درج پاسخ برای ایشان

مهلت شرکت در مسابقه:

تا روز پنجشنبه تاریخ ۱۴ آذر ۹۸  ساعت ۲۲:۰۰(ده شب)

جهت درک بهتر مسابقه و موضوع آن می‌توانید فیلم زیر را نیز مشاهده بنمایید

مدت زمان فیلم: ۲۸دقیقه
حجم فایل: ۲۲۰ مگابایت

فیلم دوم جهت شرکت در مسابقه (۳ نکته و خبر خوب)

مدت زمان فیلم: ۶ دقیقه
حجم فایل: ۸۰ مگابایت

برنده مسابقه:

بهترین پاسخ‎ها، از بین پاسخ‎های داده شده؛ توسط استاد سادات کیائی انتخاب شدند و سپس بین آنها بررسی مجددی قرار گرفت و از بین ۷ کاندیدای پاسخ برتر، آقای بابک افشاری عضو محترم آکادمی تحول برنده جایزه ۳۰۰ هزار تومان اعتبار نقدی شدند که این مبلغ به اعتبار کیف پول ایشان در سایت اضافه گردید. امیدواریم این هدیه و جایزه برای ایشان پر خیر و سود بوده و باعث انگیزه‎ بیشتر  ایشان و سایر تعالی‌جویان در جهت تحول و تعالی بشود
برنده مسابقه
۰ ۰ امتیازات
امتیاز مطلب