سلام بر تعالی‌جویان اوج‌اندیش

همانطور که به احتمال زیاد مطلع هستید، چند ماهی هست که بخش جدید سریال تجربه‌های شاکرانه در روی سایت راه‌اندازی شده است و هر زمانی که رویداد و تجربه شاکرانه‌ای برای‌مان آشکار شود و امکان فیلم‌برداری از آنرا داشته باشیم، حتما آن تجربه را از طریق فیلم در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با دیدن الگوهای عملی شما نیز بتوانید ذهنیت و عملکرد شاکرانه‌تری نسبت به زندگی و نعمت‌هایتان داشته باشید و قانون افزایش و توسعه را به نفع خودتان بکار بیندازید

در پنحمین فیلم از این سریال مستند و ارزشمند، شما شاهد یک نمونه عملی از بکار افتادن قانون افزایش و توسعه در استفاده از تکنولوژی‌های جدید هستید. همانطور که در فیلمهای آموزشی «محصول شاکر باشید و ثروتمند شوید» توضیح داده‌ایم توجه و استفاده به موقع از نعمتها و فرصتهای جدید باعث افزایش سودها و منافعی برای ما خواهند شد. یکی از این نعمتهای ارزشمند زندگی ما، تکنولوژی‌های جدیدی هست که وارد بازار می‌شود و برای بهره‌مندی از آنها و کسب سودهای مختلف لازم هست با نگاهی شاکرانه برای تهیه و استفاده آنها سعی و خطا نموده و  هزینه کرد.

قطعا دیدن این فیلم می‌تواند انگیزه و درک شما را  برای استفاده از این دسته از نعمتهای الهی افزایش داده و نگرشتان را نسبت به قانون افزایش و توسعه، بسط دهد.

این مطلب شامل یک فیلم آموزشی می‌باشد که برای نمایش آن لازم است که  با حساب کاربریتان وارد سایت بشوید.

جهت  ورود و یا عضویت در سایت روی لینک مقابل کلیک نمایید

مشتاق دریافت نظرات، بازخوردها و  پیشنهادات و مشارکت شما از گشایش‌ها و تاثیرات این فیلم هستیم

۰ ۰ امتیازات
امتیاز مطلب